Okt
20
2008Antireklama za nakupovalna središča
Namesto drenjanja z avtomobilom po nabito polnih parkiriščih, namesto občutka utesnjenosti v premajhnih kabinah za pomerjanje oblek pod umetno svetlobo in pod drobnogledom kamer, namesto nervoznega čakanja v neskončnih kolonah pred blagajnami, polnimi nasmejanih gospodičen z zlatim nakitom, namesto vdihavanja palete dišav mičnih tovarišic in postavnih mačotov, namesto hrupa damskih petk in izbrane glasbe z zvočnikov športnih trgovin in namesto vljudnih pogovorov z znanci iz srednje šole, vam ponujam alternativo. Enostaven jesenski izlet v naravo. Zagotovljen mir, tišina, vonj jesenskih smrek, bukev in macesnov, zvok ptičev in svizcev, paleta razkošnih barv in topel nasmeh sonca. Tokrat v naročju Bohinjskih planin. Pridi, ne bo ti žal.
Krtek
Absolutno je bolj smiselno oditi takole nekam na izlet, v planine, na morje, bližnji gozd ali pa zgolj v mesto na sprehod, kot pa izgubljati čas v nakupovalnih središčih.
Schnuy
Nekultivirani, glasni, materialistični in nevzgojeni naj kar ostanejo v nakupovalnih središčih. Da potem ne puščajo v gozdovih raznih pločevink in plastičnih vrečk ter razrijejo in potacajo vsega kamor stopi njihova taca.